Alla inlägg under augusti 2007

Av Annica - 28 augusti 2007 17:54

Det kommer ta lång tid att hitta alla 999 bilnummer har jag räknat ut.

Säg i genomsnitt 3 nummer i månaden = 36 nummer per år = 100 nummer på tre år = 999 nummer på trettio år!!! Detta innebär att jag kommer vara 54 år när leken är slut... herregud, vad detta kändes oöverstigligt helt plötsligt. 007 är nästa nummer på tur.

Av Annica - 21 augusti 2007 20:54

Tänk att jag får stanna tills jul, jag har sån tur så det finns inte!!! Men jag brukar säga såhär; jag får fan alla jobb jag vill ha. Det är faktiskt sant, jag vet inte hur det går till men jag får faktiskt det. Peppar, peppar. Bara att tacka o ta emot. Lyckas man inte på kärleksfronten kan man definitivt glädjas åt livets alla andra glädjeämnen!! Varje dag jag går hem från jobbet känner jag mig mer allmänbildad än jag gjorde när jag gick till jobbet på morgonen, en helt underbar känsla.

Jag vill lära mig arabiska och ryska, och så vill jag lära mig spela gitarr. Det är mina närmaste mål. Åh så kul! Hej på er

Av Annica - 20 augusti 2007 17:12

Vilken sommar det har varit, jag har inte njutit mycket, känns som att jag bara jobbat o jobbat! Var ju ledig då i juni när det var som varmast, men nästan inget sen dess. I helgen var mamma och jag ner till Uppsala o påbörjade pimpningen av min lägenhet om jag ska sälja den sen. Den ser ju för bedrövlig ut i sitt befintliga skick... Så det var målarbrallorna på och rollen i högsta hugg! Blir nog jättefint när det är klart.

Var på minikräftis hos Märit o Jonas i fredags, mycket trevligt! Och nu på fredag blir det kräftpartaj i Hedesunda, kanonkul!

Chefen kom förbi mitt rum idag och sa helt nonchalant att jag och Hanna kunde få stanna året ut om vi ville. OM VI VILLE! Fan det är ju det beskedet vi velat ha sedan dag 1! Otroligt skoj, då blir det ett halvårs jobb som man kan lägga på meritlistan, känns toppen. Så kul att ha fått in en fot.

Nu ska jag käka en bit mat, är sjuuukt hungrig. Hej så länge!

Skapa flashcards