Alla inlägg under november 2007

Av Annica - 18 november 2007 10:22

Alltså. Den här bloggen känns i döende laget.... men jag har fortfarande inget internet hemma och det är inte direkt så att jag går hem till mor varje dag för att kunna blogga. Dock tror jag fortfarande att det finns hopp om en revival när jag fixat internet till lägenheten min!


Nu är det sjukt stressigt, med betoning på sjukt.

Tillsvidaretjänster ligger ute och jag måste ha en examen för att ha chans att få dem. Sista ansökningsdag är på fredag.. ja ni hör ju själva. Så nu har jag mindre än en vecka på mig att skriva en gammal hemtenta, få den rättad och godkänd och beställa examensintyg. Matematiken går inte riktigt ihop!! Har tagit ledigt torsdag o fredag för att fixa detta, o funderar på att ta onsdagen också. En tillsvidaretjänst är verkligen ALLT jag vill ha nu. Å andra sidan, vad är oddsen att man direkt när man slutar plugga får fast anställning? Jag vet ju att jag tidigare skrutit om att jag får alla jobb jag vill ha, och jag hoppas vid Gud att den trenden håller i sig nu! Jag har aldrig tidigare velat ha ett jobb såhär gärna!!!

Men den ena boken som jag behöver till tentan har jag inte ens fått tag på ännu... Gaaahhh så stressad!!! Men att få fast tjänst är ju typ som att vinna på lotto. Tänk att veta att man har en inkomst VARJE månad, på ett jobb som är toppenkul, det vore ju helt galet underbart!


Hejsålänge mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards