Alla inlägg under maj 2008

Av Annica - 30 maj 2008 21:50

Förra helgen var jag i Piteå med Linda o hennes mor. Gick på Smask 2008 - finalen! Det var en störtskön helg, och Piteå går inte av för hackor. Det var verkligen en toppentrevlig stad. Fint väder hade vi också.

Veckan som gått sedan dess har varit superjäktig, vilket kanske förklarar att jag är helt utslagen nu på fredagskvällen och snart kommer att knoppa. Imorgon ska jag på premiärtur till stugan för i år, blir väl lite grillat hoppas jag på - nice!

Linda flyttade in i min trapp idag så nu är vi grannar! Det är fantastiskt roligt! En barndomsvän som granne, kan inte bli mycket bättre. Nu behöver man aldrig ha tråkigt igen :)

Har hängt med henne o Valle nu på kvällen och kollat på Talang (vilket skittråkigt program!). Men nu som sagt har jag retirerat och hamnat i horisontalläge. Tjipp!

Av Annica - 22 maj 2008 22:13

Fan jag skrev ett långt inlägg som försvann, eftersom mitt internet är totalt underutvecklat! Fan vad sur jag blir.


Kort och gott handlade det om


1) Jag åker till Piteå i helgen

2) Manchester United vann igår, vilket är sjukt kul men det var ännu roligare 1999

3) Jobbet är jätteroligt och jag har snart jobbat i ett år - inte klokt.


Skitdator, nu blev jag på dåligt humör.

Av Annica - 3 maj 2008 15:54

Det gick ju an att fira Valborg utanför Uppsala också, tro det eller ej! Liten köksfest hos mig och sedan ut i natten! Trevliga människor is the shit. Ikväll kommer Emilie till mig, det blir alla tiders. Vi ska ut och äta och prata om allt och ingenting som vanligt. Underbart! Annars är allt som vanligt. Mitt vikariat går ut den 30 juni och vad jag gör efter det är ju frågan. Förmodligen kommer jag att bli förlängd, men det vore fantastiskt skönt om chefen kunde få tummen ur och anställa mig på riktigt. Tycker inte om den här ovissheten.

Något som är synnerligen roligt är att Linda ska bli min granne! Inte grannhuset, nej nej, utan hon ska bo i min trapp på mitt våningsplan!!! Det blir som i Vänner, oj oj vad kul! Inflytt om knappt en månad :)

Och så har jag börjat gymma.... eller det är jag, Anders och Ante som vid ett tillfälle gått till en lokal som hör till Anders hus. Men det var skoj och vi ska gå på tisdag igen, förhoppningsvis kan vi lyckas göra detta till en vana. Jag föredrar ju att gymma lite privat så man slipper stå på allmän plats med en massa vältränade människor.

Undrar om jag ska gå ut nu, innan solen försvinner. Skulle behöva fylla upp kylen min.

Skapa flashcards