Alla inlägg under juli 2007

Av Annica - 4 juli 2007 17:55

Så mycket att göra om dagarna, ingen rast ingen ro. Kommer hem och är helt mentalt slut!!! Men satan vad skoj jag har! Deras dataprogram är dock inte att leka med..., jag som tyckte biluthyrningsprogrammet på OK var ett meck ;)

Av Annica - 2 juli 2007 17:07

Livet ångar på, jag hinner inte med att berätta för er, hoppas ni har överseende med det! Korta drag; var i Göteborg med Mr Johan i helgen och hade det så BRA! Bodde på jättefint hotell (har bilder, men ni lär nog inte få se dem för jag är på mammas dator i Gävle). Har genom GPSen lokaliserat gbgs alla Naturkompanier och gjort andra viktiga saker som man måste göra och se i Götet haha. Vi har inte turistat mycket alls faktiskt, utan tog dagen som den kom bara. Skönt att bara göra det som faller en in! Såg visserligen Ostindiefararen, det var väl det "måstet" som vi hade på vår lista. Blev inte ens Liseberg.


Har börjat samla på bilnummer, ni vet man börjar på 001 och håller på tills man når 999, och man måste se dem i ordning! Johan hann till 004 och jag hann till 002, men jag ska tammefan hålla på tills jag nått målet om jag så ska leta bilnummer tills jag blir mentalt störd! 999 är förresten parkerad på min gata nu, men det lär ju dröja tills jag behöver den! Men bra att veta att han (kanske) bor här i krokarna :)


JAG FICK GÄVLEJOBBET, FATTAR NI - ETT "RIKTIGT" JOBB!

Jobbade första dagen idag, har fått såååå mycket information, men allt verkar toppenkul och alla har gjort jättefint intryck på mig, jag tror att jag kommer trivas bra. Är sjukt mycket att lära sig men som med alla jobb så kommer man ju in i det efter hand. Det häftigaste av allt, vet ni vad det är? Att jag fått ett eget kontor!!!! Helt sanslöst, jag säger bara det. Då kan man sitta där inne och känna sig viktig ;)


Nej nu har jag inte tid att hänga här mer, måste gå o läsa all information jag fått under dagen. Tjingling!

Ovido - Quiz & Flashcards