Direktlänk till inlägg 21 augusti 2007

I love veckodagar

Av Annica - 21 augusti 2007 20:54

Tänk att jag får stanna tills jul, jag har sån tur så det finns inte!!! Men jag brukar säga såhär; jag får fan alla jobb jag vill ha. Det är faktiskt sant, jag vet inte hur det går till men jag får faktiskt det. Peppar, peppar. Bara att tacka o ta emot. Lyckas man inte på kärleksfronten kan man definitivt glädjas åt livets alla andra glädjeämnen!! Varje dag jag går hem från jobbet känner jag mig mer allmänbildad än jag gjorde när jag gick till jobbet på morgonen, en helt underbar känsla.

Jag vill lära mig arabiska och ryska, och så vill jag lära mig spela gitarr. Det är mina närmaste mål. Åh så kul! Hej på er

 
 
E

E

22 augusti 2007 20:27

Gitarren skulle väl Karl-Erik fixa ;P
Å dragspel dessutom!
Bara språken kvar, med andra ord!

http://drogen.blogg.se

 
Kaisa

Kaisa

22 augusti 2007 20:56

Kul att se att du är tillbaka... Underbart att du har jobb.

http://alvias.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bergis

23 augusti 2007 06:55

Kul att du alltid får de jobb du vill ha, en annan sitter och håller tummarna för nåt som jag börjar förstå har runnit ut i sanden. Ryska, arabiska och gitarr? Inga dåliga mål du satt upp för dig. Tillbaka till skolbänken? Go for it! Kram

 
Ingen bild

Annica

23 augusti 2007 20:38

E- och vem fan är karl-erik????? Är det nån jag borde känna?!!

Kaisa- kul att du fortfarande tittar in, jag trodde jag skulle ha högst typ 3 läsare vid det här laget :) Hoppas allt är bra med dig!

Anna- nja skolbänken, jag vet inte..... kanske kan gå nån kvällskurs eller nåt. Kan två arabiska ord: flous = pengar och shokran = tack. Hehe. Lycka till i jobbdjungeln, förr eller senare kommer arbetsgivarna fatta att du är värsta bästa medarbetaren! Puss

 
Ingen bild

W

24 augusti 2007 16:04

Snubben från Singö ;P

 
Ingen bild

josefin

26 augusti 2007 19:24

haha. är lite nyfiken på hur det gick för dig att kliva upp och bila din väg till uppsala efter kräftorna och visorna? Och hur utvecklingen med Danne och gitarren gått?

 
Ingen bild

Annica

27 augusti 2007 17:23

Jo det gick utmärkt! Man är väl rutinerad vid det här laget, o vet när det är stopp på spritandet! :) Ang Danne o gitarren så lär jag ju först införskaffa en innan jag kontaktar honom. Men sen jäklar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards