Alla inlägg den 9 april 2008

Av Annica - 9 april 2008 17:53

Ja kära ni, nu är man tillbaka på svensk mark igen! Allt och inget har hänt, vet inte i vilken ände jag ska börja berätta, och känner väl inte att jag har tid nu heller så jag skulle inte göra er och min blogg rättvisa om jag ens försökte! Fan vad nära det är till England om man tänker på det. Klockan tio i förmiddags klev jag på planet och klockan fem steg jag in innanför min dörr. Och då har jag hunnit med att vrida fram klockan en timme också!

Åkte på samma plan som Johan Mjällby, och såg sedan i tidningen att han ska snacka om matchen mellan United och Roma på tv ikväll, så vad vet jag, han kanske var i Manchester för att reka! Hans kompis sa (jag lyssnade förstås diskret) "Alla som haft gympa i grundskolan har väl en relation till en boll". Mjällby höll med om detta.

Synd att den här semesterveckan är över och man måste tillbaka till jobbet. Har tagit jättemånga "bloggvänliga" bilder, dvs utan personer på, så några av dessa kommer ni nog att få ta del av vad det lider! Ska lämna er idag med att understryka hur jäkla härlig stad Manchester är, kommer åka dit minst en gång om året i resten av mitt liv!!

Ovido - Quiz & Flashcards