Alla inlägg den 20 september 2007

Av Annica - 20 september 2007 18:55

Snart går flyttlasset, ska bli spännande! Blir som att börja på nygammal kula i Gävle! Ska bli roligt att lära känna dem på jobbet lite mer. Igår såg jag Johan Glans och Henrik Schyffert på teatern, fy faan vilken fest alltså! Kramp i käkmusklerna, kom tillbaka snart pojkar!!

Vad gäller bilnummerna så är jag på jakt efter 009 nu. Sakta men säkert framåt :)

Vill åka tillbaka till England och träffa alla! Har abstinens, plus att jag vill SHOPPA, jag var ju så djävulskt pank när jag bodde där och handlade typ bara på Primark (£5 tröjan, typ..)

Sen skulle jag vilja ragga lite, men jag minns inte hur man gör! Har tappat snitsen, var ju raggingqueen för några år sedan, och nu vettu.. värsta missanpassade bruttan när man är ute. Ändring på detta!

Ovido - Quiz & Flashcards