Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Annica - 19 juli 2008 17:57

Tremansparty igår med Jossan och Putte. Kul att rå om dem utan storasyskon för en kväll! Efter heartan käkade jag och Putte MAX-mat och diskuterade USAs utrikespolitik, inget man ska göra vid fyrasnåret på morgonen. Eller det kan man väl göra, men vad man kommer fram till är väl lite svajigt! Haha. Och inte är man så jävla insatt heller som man kunde önska, så det var mest en massa tyckande bara :) Men det var så trevligt!


Idag har jag varit på Ostindiefararen Götheborg som har lagt till i Gävle över helgen. Maffigt! Såg ju den i Gbg med Johan förra året, men den gången gick vi aldrig ombord.


Nu lär jag piffa till mig för jag ska hem till Anders o rulla hatt! Och han ringer o tjatar att jag ska skynda mig, om han bara visste att jag sitter här o bloggar..... :)


Tja´rå

Ovido - Quiz & Flashcards