Alla inlägg den 1 april 2009

Av Annica - 1 april 2009 18:09

Tjo!
Idag har jag flyttat. Icke bohag men väl kontor. För 117:e gången ungefär, men jag kommer trivas ypperligt med mitt nya läge tror jag! Var lite off i det senaste rummet som jag haft, nu har jag hamnat mer i smeten så att säga. Och trevligt folk runtikring mig har jag också, vilket jag i och för sig även har haft i alla andra rum jag suttit.
 
Bilfan håller på att ge upp. Förra veckan fick den startas med hjälp av kablar och Anders Volvo och idag ville den inte heller så jag fick haffa en person på jobbparkeringen och fråga om han ville ge mig ett handtag. Det som är bra med att ha en värdelös kärra är att man blir något av en expert på att koppla kablar.
 
Nu är det dags för mig att svinga upp gitarren på ryggen och ta mig hem till Ante.

Ovido - Quiz & Flashcards