Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Annica - 19 maj 2009 17:25

Jag ägnar så mycket av min tid nuförtiden till att googla om Egypten. Bloggar, faktasidor, ambassadsidor, tips, turistsidor, bilder, you name it! Har blivit som besatt och tänker att fyra månader kanske inte räcker. Tänk om jag vill stanna längre? Vad gör jag då? Hur gör jag med jobbet här hemma och hur ska jag försörja mig därnere? Åh, jag längtar så att jag håller på att bli galen. Men en sak upptäckte jag idag, som jag helt har glömt att oroa mig för tidigare. Kackerlackor. Alltså dessa vidriga djur som jag skyr som pesten, kommer de att bo med mig i mitt badrum, i mina skåp, i min ... säng??? Jag vet inte hur jag kommer överleva. Kanske lär jag mig att inte vara rädd för dem under min tid i Kairo, och det vore ju i så fall positivt.

Ovido - Quiz & Flashcards