Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Annica - 15 mars 2009 17:22

Jag tycker att det är märkligt hur män fungerar. Jag menar nu inte alla män naturligtvis men efter att ha träffat på en och annan genom åren måste jag säga att det är då själva fan vad de aldrig beter sig som man kan förvänta sig eller hoppas på. Varför ta kontakt när man ändå inte är intresserad? Varför leda in en på spår som man inte menar något med? Två till en början bra karlar under 2009 och ändå så blir det bara skit. Jag vet inte riktigt hur man går tillväga för att fånga upp guldklimparna, det har väl alltid varit mitt problem och jag är så in i helvete trött på det nu att jag spyr. Det blir spermabanken nästa och hur man ska få den här närheten som man saknar, det vet jag faktiskt inte. Får väl söka mig till nån dokusåpa där man kan vrida ur det sista av hopp som finns i mig! Nä ärligt talat, hoppet om karlar har faktiskt släckts nu. Tragiskt att säga så när man är 26 år, men om ni visste hur många gånger det har gått åt skogen för mig så skulle ni inte klandra mig!


Uppdatering 20:50

Kan vara så att jag överdrev lite här ovan. Men jag var bara så damn besviken över en sak. Ingen större skada skedd!

Ovido - Quiz & Flashcards