Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Haveri som vanligt!

Av Annica - 17 mars 2009 21:36

Det är inte så jävla lätt att driva en blogg när

1) Man ofta inte känner för att skriva

2) När man väl skriver så dör internet när man trycker på "spara inlägget"

Det är som ett skämt! Hade skrivit ett halvlångt och relativt genomtänkt inlägg och så försvann den lilla jordgloben som täcker de små dataskärmarna i nederkanten och jag tänkte att det var väl själva faaan, inte nu igen!


Men jag hade brett på lite om hur osäkert allt känns nu med varsel och dylikt, men att om man får kicken så kanske jag kan stanna kvar i Kairo istället för att resa hem till Sverige när de fyra månaderna är slut. Fast jag har ingen lust att skriva om det för jag tappade energin. Kan någon som kan datorer förklara varför det blir såhär gång på gång på gång? Trådlöst internet som funkar IBLAND. Hur kan det vara så? Antingen är det väl rätt kopplat eller så är det det inte?

 
 
Ingen bild

johan

18 mars 2009 12:41

get a mac och en airport extreme så blir ditt liv lättare!

 
Ingen bild

annica

18 mars 2009 17:19

Vad är en airport extreme och vad fyller den för funktion?

 
helen

helen

23 mars 2009 20:55

att blogga kort och ofta är en annan idé, då hinner kanske internet med... (fast nu såg jag på fejjan att du fixat det utan mac & airport)
mitt nya fynd är twitter som jag använder flitigt.. mest för att jag ju alltid får panik om jag skrivit ett blogginlägg modell större & försök till bra.. men jag tycker du är tapper och vill gärna fortsätta läsa om dina bravader!!

ps. trist att vi inte kunde ses nu när jag varit här.. skulle hört av mig såklart, men jag kände bara för att vara hemma med mamma o pappa.. nästa gång!! puss

http://twitter.com/djhelen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards