Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Annica - 23 januari 2008 18:18

Som alla andra måste jag få uttrycka min bestörtning över H.L.s död. Så ung, det är så tragiskt. Lilltjejen förlorade sin far, det är inte rättvist när sådant sker.


Detta om detta.


Nu har jag anmält mig till arabiska för nybörjare, det kommer att bli hur kul som helst!

Och så har jag beslutat mig för att åka till Manchester och hälsa på i april. Det kommer bli underbart, och jag ska shoppa loss utta bara fan! Jag ska även fota en hel del, to make up for när jag var där och inte hade en kamera som fungerade. Hur sugigt som helst, har typ inga bilder.

1300 spänn tur och retur, och gratis boende - kan det bli bättre? Dessutom är det Melbas födelsedag den 4e så jag får vara med och fira den också!


Livet är fantastiskt! (trots att jag har tvättid nu)

Imorgon har jag försökt dra ihop en after work... vi får se hur många som nappar. Brukar vara samma gäng varje gång, vi "ungdomar". Får se om det blir annorlunda imorgon?


PS Kollade ett år tillbaka i bloggen, då hade jag lagt in foton som jag tagit. Snö - massa snö! - var det då! Nu då, nu är det bara mörkt och trist :(

Ovido - Quiz & Flashcards