Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Annica - 31 januari 2008 18:49

Tänk, jag hängde på Brända idag igen! Det var mamma som ville gå dit och äta en bit mat, så det gjorde vi. Gud så gott det var! Blodigt kött med gratäng, mums!

När jag kom hem väntade ett trevligt brev på mig i postboxen, med avsändare: csn... De vill tydligen ha tillbaka sina pengar, en sisådär 7000 spänn om året. Fy vad otrevligt!

Jag borde ta tag i mitt hem idag. Typ städa toan, diska, tvätta, sätta in papper i pärmar you name it. Men jag måste kolla på This is England också, och det är prio på det eftersom den ska tillbaks till videoshoppen.


Förresten, vilket kalasfin dag det har varit idag! Solen som gnistrar på det tjocka lagret snö! Det är man inte bortskämd med den här vintern. Hoppas det vänder nu och vi kan få några riktigt kalla och vackra veckor!

Ovido - Quiz & Flashcards