Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Annica - 30 januari 2008 22:12

Har haft en himla trevlig kväll med Linda och Märit på Brända. Vi tänkte att man kanske kunde införa något i Sex and the City-stil, dvs att ses på regelbundna tider för att hålla varandra uppdaterade. En gång i veckan kanske är lite väl optimistiskt, men varannan vecka kanske? Mm, vi får suga lite på den.


Jag sms:ade mannen från i lördags igårkväll och skrev att om han fortfarande ville träffas så vill jag också det. Idag svarade han att jag verkade vara en himla mysig tjej men att han håller på och dejtar en annan. Ja, men naturligtvis fanns det en hake, det gör det ju jämt. Alltid alltid. Det finns en anledning till varför jag helst inte vill ha med karlar att göra, och det är för att de alltid får en att känna såhär. Jag mår bäst när jag inte har en enda man att tänka på, men ibland faller man ju dit och tror att kanske -kanske- den här gången ska det lyckas bli bra.

Man vet ju att rent statistiskt kommer det att skita sig, men en liten spira hopp har man trots allt. Sedan blir det platt fall. Klart som fan man blir bitter.

Men jag har ju mitt jobb, jag får tänka så.

Ovido - Quiz & Flashcards