Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Annica - 24 januari 2008 21:04

Jo visst blev det en liten after work idag ändå! I princip samma folk som vanligt men det är ju kul folk så vad gör det?! Vi gick till Pitcher's och där är det väl helt okej, även om man fick vänta en timme på maten. Det var ju dock avancemang från sist vi var där då det tog en och en halv... tacka vet jag Pitcher's i Uppsala! Men det är ju nyöppnat här i stan, så man får väl ge det lite tid innan allt sitter som det ska.


Jag är bjuden på sådan här klassåterträff från högstadiet i mars! Tio år har passerat och nu är det dags att träffas igen o se vem som lyckats bäst! Nej jag skojade bara, jag tycker det ska bli så himla kul att träffa alla igen, som vuxna. Man var ju som man var på högstadiet - alla hade sina roller. Nu är man ju äldre och mer tolerant mot sina medmänniskor (hoppas jag iallafall!), så jag tror det kan bli riktigt roligt. Tycker dock det verkar som dålig uppslutning om man tittar på anmälningslistan. Men det är ju som sagt inte förrän i mars, så mycket hinner väl ändras på den fronten.

Ovido - Quiz & Flashcards