Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Annica - 7 juni 2007 23:36

Det är så skönt att vara ledig!!! När kunde man senast göra vad man ville utan att alltid ha skolan i bakhuvudet? Typ våren 2003 skulle jag tro... Har solat hela dagen idag och fått riktigt mycket färg (balanserar på gränsen till att ha bränt mig men jag tror jag är utom fara). Läst mycket i min bok "Djävulen bär Prada", och jag är så förbannad på den självupptagna chefen så att jag knappt kan förmå mig att läsa vidare!! Har inte sett filmen så jag vet inte vad som kommer hända, men förhoppningsvis så vågar huvudpersonen Andy stå upp och säga vad hon egentligen tycker!


Imorgon ska jag till Stockholm och träffa Steve, en gammal englandskompis och hans tre polare som jag inte känner! Det ska bli toppenroligt! De har varit i Estland och kollat på fotboll (England-Estland, fråga inte vem som vann) och på vägen hem tog de en dags avstickare till Sverige, och det är där jag kommer in i bilden! Ska bli så skoj! Det är fortfarande lite oklart när och hur vi ska ses, men det blir iallafall någon form av party på kvällen -jippiyay!


På lördag ska jag, så fort jag är kapabel till att köra, åka till Hedesunda och gå på fest. Det kommer bli sjukt skoj, det är alltid festerna där ute! Mycket folk som jag inte känner tror jag, alltid roligt! Så hoppas på fint väder så att man kan ta årets första dopp, det vore inte så dumt.


På söndag ska jag vara bakis, och sen måndag, tisdag och torsdag ska jag jobba, buuuu det vill jag inte! Men men, det är väl bara att tugga i sig!

Nu ska jag lägga mig och irritera mig lite mer på Miranda Priestly..... grrr!


Ha det gott, kompisar!

Av Annica - 7 juni 2007 09:03

Jag skulle luncha med Faster Kerstin idag, men det verkar istället bli en heldag i hennes kusins (80+) stuga ute på landet. Jag hade inte hjärta att säga nej, men känner inte riktigt för det..... är jag en hemsk människa?

Ovido - Quiz & Flashcards