Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Annica - 15 juni 2007 17:30

Varför är jag så trött? Har ingen energi alls. Och orkar inte ens äta, jag som aldrig slutar äta. Vad är det frågan om liksom?

Har just legat på soffan i två timmar och slumrat till världens bästa album, Ziggy Stardust. Åh vad den skivan är BRA, den enda låten jag inte gillar är lustigt nog den enda som Bowie inte själv skrivit, It ain't easy, så man undrar varför han tog med den! (Kanske för att jag inte får bestämma i såna här frågor. Särskilt som jag inte ens var född) Men om man säger såhär;

Five years, Soul love, Starman, Lady Stardust, Ziggy Stardust samt Rock'n'roll suicide är så sjukt bra att man vill gråta!


Nu ska jag masa mig till Gränby Centrum! Tänkte typ köpa en grillad kyckling, det är ju lätt att käka även om man inte är särskilt hungrig.

Ovido - Quiz & Flashcards