Alla inlägg under januari 2008

Av Annica - 22 januari 2008 18:33

Gott folk, jag har installerat internet hemma! Vad fan är en nätverkskabel tänkte jag och kliade mig i huvudet. Sedan gick jag till min "sladdlåda" och tog en på måfå. Den här kanske, tänkte jag - och se på fan!

Det funkar inte till hundra procent, men jag kan iallafall surfa i maklig takt och det är jag nöjd med för tillfället.

Undrar om man ska blåsa liv i den här bloggen eller inte. På senaste tiden har det kliat i fingrarna att få skriva av sig lite om dagarna. Eftersom min pappersdagbok oroande nog är på villovägar sedan ett halvår tillbaka har jag ingenstans att vädra tankar och känslor. Men nu kanske det blir ändring på det. Kanske. Fast just i denna minut är jag så gruvligt hungrig att jag inte kan fokusera på skrivande. Vi får se om jag återkommer när jag fått något i magen.

Ovido - Quiz & Flashcards