Direktlänk till inlägg 18 juni 2007

Händelserika dagar!

Av Annica - 18 juni 2007 11:57

Fredagskvällen spenderades på Emilies balkong, så trevligt att träffas igen! Känns som att det var en hel evighet sedan. Lite chips och tetrarosé på det -vad kan då gå fel?!

På lördagen sen drog jag till Stockholm för att umgås med Johan! Vi laddade upp med vin och gick och satte oss på en brygga och njöt av livet! (standardaktiviteten) "Räddade" en full kille från att falla i vattnet. På vanligt svenskt manér satt vi och beskådade hur han vankade av o an på bryggan, påtagligt berusad. Vill minnas att jag sa till Johan, att "kolla, han kommer nog ramla i snart". Inte förrän en tjej som satt på en (inhängnad) restaurang brevid oss sa att "ni borde nog se till att han inte faller över kanten" reagerade vi! Då kom det över en att shit där satt vi bara och väntade på att något skulle hända! Men då jäklar blev det fart på oss å andra sidan, och vi gick och drog honom bort ifrån kanten och satte honom ner på bryggan. Tänk att man inte reagerar! Skrämmande som fan. Nu hade vi visserligen druckit vin och var lite lulliga, men vi såg ju ändå vad som höll på att hända! Sen kom iaf hans kompisar och skällde ut honom efter noter. "Du har förstört allt, fattar du?!! ALLT!" Undrar vad det handlade om egentligen?


Nåväl. På kvällen gick vi till Metro. Mötte upp Kenneth och några av hans kompisar. Drack en jäkla massa drinkar kändes det som. Jag försöker lära mig dricka Mojito, men det är inte så gott faktiskt...

Stötte på Kerstin P och Katarina bara sådär, vilken överraskning!!! (Om du läser detta Kärran; Gud så kul att se dig!)

Full like a kastrull, för att citera Schyffert, begav vi oss sedan hem till Johan igen.

Mådde inte prima på söndagen. Seg som fan, men kom väl upp runt 12.


Spenderade söndagen på dejt! I sex timmar, men det blir ingen love där, det känner jag. Han var verkligen trevlig och hade bra humor, men jag kände inga sparks tyvärr. Well well, vem har sagt att det är lätt det här med kärlek?

 
 
Ingen bild

johan

18 juni 2007 12:37

det måste vara fel på din kamera. sned horisont på alla bilder!
kram

 
Ingen bild

Annica

18 juni 2007 12:42

men guuud! Jag säger bara det! Så kinkig ;)

 
E

E

18 juni 2007 18:21

Ååååååå så lovely.
Ja, det där e typiskt svenskt. Sitta å stirra utan att lyfta ett finger. Ibland skäms jag för att jag är svensk.
Tur att folk brydde sig vid min krock förra veckan. Vad hade hänt annars!?
Vi ses snaaaaaart!
Puss//E

http://drogen.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

18 juni 2007 19:03

Ja fan jag skäms. Men från o med nu är jag en bättre människa!
Ses very soon! Kram. (Är du fortfarande gul o blå så tänk positivt; det är ju Midsommar!)

 
E

E

19 juni 2007 10:16

Ja, och i och med midsommar så brukar väl jag vara den som ska bättra på blämärkena!?
Vi blir 24 stycken. Hur kul blir inte det här!??!?!?!
Iiiiiiii!

http://drogen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards