Direktlänk till inlägg 16 februari 2007

Happy days

Av Annica - 16 februari 2007 18:47

Nu vankas det VIN, ohh vad mumsigt!Melbis kom igår och jag mötte henne på Arlanda. Höll inte på att komma ut ur parkeringshuset så jag fick ringa på hjälptelefonen haha, ja gud hur vi höll på!Så himla roligt att träffa henne! Ojoj. Igår tog vi det bara lugnt, käkade mat och snackade skit; jag fick en full uppdatering om ALLA som jag kände därborta, så nu har man koll på läget igen :) Känns tryggt. Melba tyckte att min smörkniv och osthyvel såg ut som en åra och en snöskyffel, det tyckte jag var skoj haha. Avslutade kvällen med att lyckas blåsa ut ett ljus så att det stänkte stearin på fönstret, över en yta på säkert 2x2 kvadratdecimeter. Var en pärs att skrapa bort kan jag meddela....Idag har vi tagit en vända på stan och jag känner mig duktig eftersom jag agerat guide i domkyrkan och visat både Gustav Vasas och Linnés grav. Sen fick det vara nog med kultur, så då gick vi och fikade på Storken. Nu håller vi på och gör oss vackrare (som om det går liksom) och sen så blir det lite vin och galej! Stina kommer ev, och sen ska vi nog träffa Daniel och Malin på nån pub eller så. Yey!

 
 
Ingen bild

Bergis

16 februari 2007 19:48

Hoppsan, här har vi en sann historiker. Kul att du vågade vara guide. Men det är klart, säger du lite fel kan ju inte hon veta det... Hoppas ni får en härlig kväll gumman. Hör av dig förrsten om du inte kan öppna mitt mail om tjejkväll. Kramar

 
Caroline

Caroline

16 februari 2007 22:09

Skulle bara se hur det gick med uppgiften *nyfiken* Trevlig Helg! :)

http://mannis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

17 februari 2007 11:32

Anna - synd att du inte kunde va med igår!

Caroline - vad var det för uppgift nu igen? Minns inte riktigt! Om det var uppsatsen så är den inlämnad och jag har några små justeringar kvar bara. Ett par timmars jobb sen är den ur världen :) Ha det gott!

 
Ingen bild

Daniel

18 februari 2007 20:11

Hey you! Hoppas englandsvisiten går prima. På tisdag bör ni komma över och slå två flugor i en smäll: Socialt samkväde och se United spela. Matchen börjar 20:30 tror jag, men ni är förstås välkomna tidigare. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards