Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Annica - 10 februari 2007 23:10

Imorgonbitti ska jag kliva upp och duscha, och sen gå till affärn och köpa mig något gott till frukost! Och en DN, och sedan ligga i soffan och ömsom läsa, ömsom kolla på VM. Fan vad härligt! Hoppas nu bara att det är nån sändning imorgon förmiddag..? Kollade skidskyttet idag innan jobbet, det är riktigt kul med vintersporter!Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng - nice som fään.Sov gott!

Av Annica - 10 februari 2007 12:22

Konstigt hur ens inställning till livet kan svänga så markant utan att livets förutsättningar ändras! Idag till exempel tycker jag att livet är rätt skoj, trots allt! Trots att jag har tvättstuga, sjukt mkt att plugga, är pank som en kyrkråtta, ska jobba ikväll och mitt lovelife är non-existent. Men solen skiner ju och glittrar i snön! Och på torsdag kommer Melba, det ser jag framemot sjukt mycket. Kan inte förstå att vi inte setts på ett halvår, nu har vi en del att ta igen! Utgång på fredag och sedan ska jag visa henne stockholm på lördag. (Ska nog inte erkänna för henne att när jag och Johan promenerade i förra veckan så kom vi till ett hus vi tyckte var maffigt och undrade vad det var för en byggnad. Stadshuset. Enormt genant. Men ingen av oss visste ju... sorry Johan att jag hänger ut även din okunskap! Vi får trösta oss med att vi ju faktiskt inte är ifrån sthlm.. eller nåt...) Egentligen kan man ju tuta i henne vad som helst, what does she know liksom. Visa henne Birka Princess och säga att det är kungafamiljens lyxbåt. Näää jag ska nog köpa mig en turistkarta och svälja det faktum att jag är kass på stockholms sevärdheter.PS Jag har egentligen ingen bacillskräck, men de disktrasor som finns i tvättstugan till allas förfogan att städa efter sig med.. alltså jag vågar knappt ta i dem! Ska man ta med sig en egen, eller hur löser man en sån här situation tro?

Ovido - Quiz & Flashcards