Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Annica - 20 februari 2007 00:36

Två bra saker har hänt idag: Jag har lämnat in mitt slutgiltiga försök till uppsats... ingen återvändo nu. Det blir detta ex som de kommer opponera på.och Jag har fått godkänt från CSN!! Jag får pengar, fattar ni!! Alltså som jag har grämt mig i min ovisshet! Hade t o m börjat planera att hoppa av skolan och bara jobba, alt sälja bilen. Men nu går det att hanka sig fram en termin till. Det är jag jävligt bra på faktiskt, att hanka mig fram. Tycker lite synd om Melba idag, när jag varit tvungen att plugga, men hon har hunnit massor på egen hand, både en runda på stan och en på Gränby centrum, så det går nog inte nån nöd på henne :) Men jag har inte kännt mig så rolig. (Kännt är för övrigt ett ord jag inte vet hur det stavas, och det grämer mig enormt. Är det ett eller två n?)Nu ska jag sova, imorgon är vår sista dag ihop, o vem vet när vi ses nästa gång? Jag ska berätta om alla våra bravader sen när jag är ensam igen.

Ovido - Quiz & Flashcards