Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Annica - 7 februari 2007 22:52

Idag hade vi seminarium och jag förde gruppens talan! Fan det var jobbigt, men jag klarade mig hyfsat. Skulle aldrig vågat om det inte var för gruppens peppning innan. Peppning is the shit alltså! Ena tjejen (som pratar jämt och är jätteduktig) sa att hon hade känt precis som mig förut, och typ inte pratat på fem-sex terminer. Sen hade hon bara bestämt sig, att va fan! Och när lektionen var slut sa hon att jag varit bra (fast jag inte var det, men jag fick ju fram någorlunda det jag vill iallafall!). Fram för fler såna människor!!!Har umgåtts med med Emilie och Patrik på kvällen, i love you guys.Imorgon ska jag städa ut julen.... bättre sent än aldrig. Sen ska jag på föreläsning med Hans Blix, och sen var det visst mingel med munsbitar och sånt!!! Häftigt va, mingla med Hans Blix! Ibland har man tur som läser den här kursen.

Ovido - Quiz & Flashcards