Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Annica - 14 februari 2007 20:25

När jag blir rik ska jagköpa jeansköpa skorköpa tröjorköpa underkläderköpa hallampaköpa sminkköpa köksmattatvätta bilenlämna in jacka på kemtvättgå på ansiktsbehandlinggå o klippa och slinga håretköpa nya glasögonåka utomlandsköpa hem god mat och gott vinköpa en datorköpa en bärbar telefonbetala alla jäkla räkningarköpa nytt duschdraperiköpa skivorgå på bioframkalla kortäta sushi en gång i veckan****************************************
******************Imorgon kommer Melba-baby! Åker direkt till Arlanda efter skolan. Kommer bli skralt med inlägg som ni förstår. Tänk att hon kommer och hälsar på mig! Det betyder så himla mycket. Precis som det betydde skitamycket med alla som kom när jag var i England. Då känner man sig omtyckt, om folk tar sig tid och råd att hälsa på!Opponeringen gick bra. One down, one to go som man säger. Den 27e är det min uppsats som ska upp, men den dagen den sorgen! Nu är det först fem dagars skoj som står på planeringen!

Av Annica - 14 februari 2007 09:27

Ja grattis mig själv då, på alla hjärtans dag. Ja tack så mycket det var snällt.... uhuu vart är romantiken???Shit the same, nästa år kanske.. (yeah right)Inga romantiska pussar, men väl hjärtliga till alla mina kompisar och alla som läser min blogg! Hoppas ni får en underbar dag idag!

Ovido - Quiz & Flashcards