Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Annica - 26 februari 2007 18:15

Det finns inget program som gör mig gladare än Roomservice! Jag älskar Johnnie och Mattias otroligt mycket, undrar hur man går tillväga om man vill bli kompis med dem? :)Anyway, jag har kommit på en grej: SCREW FAMILY LIFE! Jag skiter i sånt, jag kan finna lyckan på annat sätt, t ex flytta till en underbar plats och umgås med toppenvänner och deras barn, varför sträva efter att få egna? Om man inte har en familj att ägna sig åt, så tänk vad man kan uppleva en massa och se nya platser och träffa kul folk!! Inte vara bunden till dagis o dyl. Vara tvungen att bo på samma ställe i en tio år för att ungarna inte ska behöva byta skola. Nehej du, inte min kopp te.

Av Annica - 26 februari 2007 14:12

Kom på en till stor fördel med att ha ett heltidsjobb, och det stavas semester! Bör ej underskattas! När var man riktigt ledig senast, utan att ha varken jobb eller skola i bakhuvudet? Det minns jag inte ens.Ikväll ska klassen min till Orvars och dricka öl, men jag ska vara hemma och plugga tänkte jag, eftersom jag inte gjort något i helgen när jag jobbade. Plus att jag har ju opponeringen imorgon och vill gärna vara väl förberedd på den! Nu ska jag dock först till ILU och återlämna några av Stinas böcker som jag har. Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards