Direktlänk till inlägg 11 februari 2007

Rapport från VM i Åre!

Av Annica - 11 februari 2007 13:18

Patrik Järbyn tog brons i herrarnas störtlopp och snart ska Anja åka i damernas!! Ooohh så spännande! Tyskland vann överlägset damernas stafett i skidskytte, Sverige kunde inte va med som ni kanske vet eftersom Anna-Karin Olofsson var magsjuk.Nej, tillbaks till tv:n nu, vill inte missa när Anja blir historisk!!KRAM!

 
 
Ingen bild

E

12 februari 2007 11:29

Det är synd om mig. Jag är också pank och har dessutom influensan!!! Både jag och J är däckade. Stackars oss! Sara ska komma och gå ut med hunden å handla lite. Goda vänner är guld värt.
Tänkte på det där med hunden. Vet grannen om att den skäller? Sikla var ju lika dryg hon, fast hon ylade. Jag hade ingen aning att hon satt å gapade i tre-fyra timmar på raken förrän jag frågade grannarna om de hört henne. Sen var det bara att börja om med ensamhetsträning och oerhört mycket aktivering. Pust. Hopplösa dogs.
Handskakning (akta dej för flunsan) //E

 
Ingen bild

Annica

12 februari 2007 18:35

Usch vad det är synd om er!! Tur att saris kan hjälpa! Jag känner också mig risig. Ont i halsen och fryssen. Men det blir nog inte mer än så hoppas jag, brukar inte bli sjuk på riktigt.
Ang. hunden; jo nog vet hon allt. Ibland hör man henne med, när hon får tokspatt på hunden och skriker MEN TYYSST!!! Och då tänker jag, tack och lov, det är inte bara jag som blir tokig :)

Handskak tillbaks

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards