Direktlänk till inlägg 23 februari 2007

Vill klippa mig och skaffa ett jobb!

Av Annica - 23 februari 2007 11:12

Jag är sjukt sugen på att börja jobba!!! Kan knappt tänka på något annat! Nu har jag bestämt mig att det här får bli min sista termin på ett tag. Kan ta ut en Fil Kand och det får räcka så länge. För att få ut en magister måste jag skrapa ihop ytterligare en termin i valfritt ämne, så jag tänkte att kanske nån form av datakunskap kunde vara på sin plats? Men det ligger på framtiden. Nu drömmer jag mig bara bort till ett heltidsjobb nånstans i sverige, är inte så knusslig, kan flytta till ända till Skåne om det skulle behövas!

 
 
Ingen bild

Bergis

23 februari 2007 11:41

Ja, alla studenter kommer nog till en punkt i studierna då man inser att det får vara nog. Exakt vad kommer du ha en fil kand i gumman? Kram

 
E

E

23 februari 2007 15:50

Men hallå där!!
Jag och L.E satt och bestämde att du skulle flytta hem till oss i Gävle nu när du ska flytta nästa gång. Vi har kommit fram till att du behöver oss...och VI BEHÖVER DIG! Inga men, det är en order från högre ort.
Jag vill ju också gå på melodifestivalen. Galet kul skulle det vara.
Puss E

http://www.drogen.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

23 februari 2007 17:49

Anna - jo visst är det så. Det blir en fil kand i historia, och när jag sen tagit 20p till så blir det en magister i ekonomisk historia. Lite missvisande kanske men så funkar det tydligen... POK!! Ta hand om dig, jag saknar dig, önskar vi kan ses snart! KRAM

E - klart jag behöver er!! Men jag känner att jag är SÅ REDO att ta världen (iaf sverige) med storm!!! Vet inte om att flytta tillbaka till gävle ingår i mina "självutvecklande" planer! Men det är klart jag flyttar dit om jag får ett jobb där, men jag kommer inte låta några geografiska preferenser sätta käppar i hjulen i jakten på det perfekta jobbet! Vi får se, jag är otroligt taggad på att flytta dit ödet för mig.... PUSS PUSS baby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards