Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Mysig kväll o balla drömmar

Av Annica - 28 februari 2007 23:38

Åh vilken skön kväll jag haft! Inte gjort ett dyft som kan räknas som vettigt! Underbart! Pratat i telefon, kollat på tv och ätit chips o druckit vin. Ja VIN på en ONSDAG! Det får man! Hellre utspritt under veckan än allt på en gång, har ni inte hört det? Jag köpte en bag-in-box häromdagen o kan ju inte låta den stå o samla damm.Imorgon blir det stora fixardagen däremot. Kan börja med att betala räkningarna, får nämligen mina csn-stålar om 20 minuter :) Sexton papp som rasslar in på kontot, yeah baby! (januari + februari) Sen ska jag använda min obefintliga tvättid till att göra något vettigt, typ skriva ett CV. (Hade bokat en tvättid mellan 11-16 den 29 februari. Bra att man har huvudet på skaft!) Och så ska jag skriva klart uppsatsen, bara några få ändringar. På kvällen ska jag nog träffa Daniel tror jag att vi bestämde! Ja, just det ja, jag ska ju storstäda här hemma med! Busy, busy....Det bästa som finns är att lära känna nya städer, visst?! Jag älskar när man kommer till den punkten att man vet hur man tar sig fram och vilka stadsdelar som finns och man hittar sina favoritgator mm. Undrar vad som blir nästa projekt? Jag skulle vilja flytta till amerikat. Bara ta en storstad på måfå, typ Boston eller Detroit eller så. Fan vad kul det vore! Man ska aldrig säga aldrig, särskilt inte när det gäller den här typen av tankar i Annicas huvud; de kan mycket väl bli realitet! Ja USAs ostkust/mitt eller tillbaks till Manchester, det blir nästa projekt. Om det inte blir en svensk medelstor stad med något att erbjuda i jobbväg, förstås.Nu borde jag nog sova om jag ska orka morgondagen. PUSS

 
 
Ingen bild

Bergis

1 mars 2007 10:22

Det finns absolut inget som säger att man inte får dricka vin på en onsdag. Känns underbart att öppna en låda vin och bara njuta av att inte göra nåt. Tyvärr, om jag gör det räcker det emd ett glas för att jag ska bli onykter. Så är det... Klart du ska dricka vin!

 
E

E

1 mars 2007 13:46

Kikar in o läser några rader

http://drogen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards