Alla inlägg den 15 januari 2007

Av Annica - 15 januari 2007 19:48

Nu blev det många inlägg idag. Men jag kom och tänka på singellivet, och att det totalt suger! Jag hatar det ända in i benmärgen. När man gnäller till folk så säger de att de inte förstår hur jag kan vara singel, men lik förbannat är jag ju det! Jag vill ju också ha kärlek, jävla skit. Fucking jävla orättvist. Man undrar ju vad det är för fel. Jag kommer sitta ensam på glasberget och grina när jag är 35, och kommer bli bjuden på middagar med en massa par, och vara den enda som alltid kommer ensam. Fy fan jag vill verkligen inte det! Men man tar ju inte vad skräp som helst bara för att ha nån. Får väl adoptera mig ett litet barn, och sen sitta och hata män som en annan gammal nucka.

Av Annica - 15 januari 2007 13:48

Köpte en ansiktskräm för femtio spänn som jag måste ha glömt när jag packade maten. Hoppas inte tanten bakom tog den. Får gå tillbaks o kräva den imorgon eller nåt. Typiskt. Sen en grej till... man måste ju få se ut hur man vill, men vissa stilar drar ju verkligen uppmärksamheten till sig, exempelvis en tant jag mötte när jag var på väg ut: Leopardkappa, leopardgummistövlar, leopardbasker samt, you guessed it!, leopardväska..... Wow vilken läckerbit hon var!

Av Annica - 15 januari 2007 12:16

Min handledare tyckte det var helt okej so far! Han hade naturligtvis en massa synpunkter, men vad gör det när han tyckte det var BRA?! Gav mig lite FLER böcker att gå igenom (som om jag inte hade nog som det var liksom...) men hans ord är min lag. Och så hade han lite förslag på vad jag mer kunde ta upp som jag inte tänkt på. Och vet ni mer, han sa att han tyckte jag utnyttjat sidorna alltför maximalt, dvs han ansåg att jag måste flytta in så det blir större marginaler både på sidorna och uppe o nere. Vet ni vad det betyder? Fler sidor naturligtvis! Sånt gillar en sidjägare som jag! Dessutom tyckte han att både teorin och empirin var bra, och det värmer, för jag var inte säker på att det var något att komma med..... Så summan av kardemumman är, som vanligt efter handledarmöten, mer jobb men också mer energi! På onsdag ska jag till arkivet för sista gången, o får skjuts för han skulle också dit. Trevligt!Nu ska jag strax bege mig till Gränby o köpa fler disketter, min blev full igår :/

Av Annica - 15 januari 2007 00:01

Hej,Oroa dig inte, jag skriver intyg för CSN. I morgon är jag inte på jobbet, men viskall pratas vid om intyget. Vi hörs per telefon i morgon efter att du träffatxxx. Vi får se vem som hinner ringa först. Jag sitter hemma och jobbar imorgon.Hälsar xxxxx

Ovido - Quiz & Flashcards