Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Annica - 20 januari 2007 18:13

Nu har jag förlängt mitt liv med minst en vecka!!!! Var på bio med Emilie och Patrik nu på eftermiddagen, vi såg en film som hette Little Miss Sunshine, och jag skrattade så jag fick ont i magen. Ingen av oss visste vad det var för en film, förutom att det var en komedi, så vi hade absolut inga förväntningar. Men gud så kul den var! Den var ömsom tragisk ömsom sjukt rolig, en feel good-film på ett skruvat vis! Rekommenderar den till ALLA som vill ha sig ett par superroliga timmar i biomörkret!Efter den här härliga eftermiddagen känns det inte alls särskilt tungt att hugga in på pluggeriet som ligger o väntar på mig! Men jag är sugen på vin, och har inget hemma. Det är ett problem. Kan ingen förbarma sig över mig och komma över med lite rötjut? Det är bra för .. eh.. fokuseringen.

Ovido - Quiz & Flashcards