Alla inlägg den 31 januari 2007

Av Annica - 31 januari 2007 20:47

Idag hade jag snöbollskrig med några mellanstadiekids :) Jag o kjelle stod på balkongen och kastade prick på trädet som är här utanför. Då kom tre killar i elvaårsåldern och bara "näää!!" haha de trodde att vi skulle kasta på dem! Då gjorde vi naturligtvis det ;) Och så kastade de tillbaka så hårt att man trodde att fönsterrutan in till vardagsrummet skulle spricka! Fan tänk om den gjort det, då hade ju det varit MITT fel eftersom JAG initierat detta snöbollskrig!!! Men jävlar vad roligt det var, och jag bara LÄNGTAR tills jag får egna barn, jag ska snöpula dem varje dag moahahaaaa!!! ! ! ! :)

Av Annica - 31 januari 2007 11:50

Fick brev från csn idag! Trodde att det skulle innehålla ett svar på om jag får pengar eller inte. Men nej då. Det skrev bara att min handledares brev var ogiltigt för att det saknade skolans stämpel. Det har tagit dem TVÅ veckor att komma på det. Jag är inte gjord av pengar liksom. Tänk om de kunnat upplysa mig om detta på en gång, då hade de haft ett nytt brev från handledaren vid det här laget. Tur som fan att jag jobbade nyår och därmed fick en okej lön häromdagen.

Ovido - Quiz & Flashcards