Direktlänk till inlägg 31 januari 2007

Busigt värre :)

Av Annica - 31 januari 2007 20:47

Idag hade jag snöbollskrig med några mellanstadiekids :) Jag o kjelle stod på balkongen och kastade prick på trädet som är här utanför. Då kom tre killar i elvaårsåldern och bara "näää!!" haha de trodde att vi skulle kasta på dem! Då gjorde vi naturligtvis det ;) Och så kastade de tillbaka så hårt att man trodde att fönsterrutan in till vardagsrummet skulle spricka! Fan tänk om den gjort det, då hade ju det varit MITT fel eftersom JAG initierat detta snöbollskrig!!! Men jävlar vad roligt det var, och jag bara LÄNGTAR tills jag får egna barn, jag ska snöpula dem varje dag moahahaaaa!!! ! ! ! :)

 
 
Helen

Helen

31 januari 2007 21:25

hmmn... ska du verkligen ha barn!? :p de e inte kul att bli snöpulad....

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Bergis

31 januari 2007 21:48

Tur att du har barnasinnet kvar, det behövs när man har barn. Frågan jag undrar över, vet du att det gör skitont att bli mulat (det heter så hos oss)?

 
Ingen bild

Bergis

31 januari 2007 21:53

Kollade just bloggtoppen, du ligger 53:a. Bra jobbat baby!

 
Ingen bild

Annica

31 januari 2007 21:57

men brudar, det är klart jag vet hur det känns att bli snöpulad/mulad! Har väl gått i mellanstadiet själv! hehe. Men det är värt det för det är så jäkla kul att mula andra haha! Fast det är klart, ibland suger det ju, när man blir blöt o kall och irriterad. Men jag vill ändå ha ungar att leka med, kanske ska börja hänga på nåt fritids :)

 
Ingen bild

Daniel

31 januari 2007 23:36

Ok, och här får JAG skit för att jag ska uppfostra mina barn till små slavar. WTF! Pedagogik is the shit. United vann med 4-0, Henke gjorde mål, yippie-jay!

 
Ingen bild

Annica

1 februari 2007 00:26

HAHAha ok det är jämnt nu då säger vi!
Jäklar fotbollen ja.. den hade jag HELT glömt, sorry!!! Fan vad bra henke är o fan va konstigt att man blir stolt bara för att han är svensk egentligen..

 
Ingen bild

E

1 februari 2007 09:14

Hej babe!
Jag hade oxå snöbollskrig igår med Dan & Maria. Det är fanimej skitkul juh! På fredag blir det kanske pulka och grillad korv på Renberget med systrarna två... de du! Kram E

 
Ingen bild

Annica

1 februari 2007 10:56

Fan vad mysigt! Jag har inte varit på Renberget sedan år 2000 tror jag. Åkte en massa pulka o Linda tappade bort sina nycklar. Shitt sju år sedan.......

 
Kisse

Kisse

1 februari 2007 23:29

ja detta är verkligen pest och pina, att skriva examensarbete. Hoppas det ordnar sig för dig. själv så lever jag ännu på hoppet :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

5 februari 2007 23:33

näemen vafan, den där jävla nyckel-historian var ju jobbig alltså.

http://lindakristinaeriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

5 februari 2007 23:49

Linda - hahahahaaa!!!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards