Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Annica - 22 januari 2007 19:19

Fick just reda på att Kula Shaker's "Hush" bara är en cover på Deep Purple's! Jahaja. Borde jag skämmas som inte visste det? Men jag har aldrig lyssnat på Deep Purple! Men jag kanske ska börja nu då om det visar sig att alla låtar är lika bra som Hush.

Av Annica - 22 januari 2007 16:28

Jag tror att jag gjorde bort mig lite i skolan idag. Jag är ju en sån som håller på och tar på människor och sånt när jag pratar med dem, och jag har förstått att det inte uppskattas av alla och att man kanske inte ska göra så med personer som man känt i ca en minut. Men det bara kommer!!! Snackade litegrann med en tjej som såg väldigt snygg o proper och viktig ut. Sen bara så la jag handen på hennes och bara ".....eller hur menade du egentligen?" innan jag kom på vad jag gjort och snabbt drog undan den igen. Dock slutar inte historien där, utan jag lyckades också kalla henne för gumman! Det bara slank ur mig, jag sa nåt typ "det kommer gå bra, gumman", sen kom jag på mig själv att vissa kanske tycker att det är nedvärderande att kallas gumman! Hon sa ingenting och jag ville tejpa ihop min mun med dubbla lager silvertejp.Typiskt mig. Men en gång när min bil gick sönder och jag ringde till IF, så kallade damen i telefonen mig för gumman, typ "men lilla gumman vad jobbigt!" och sen kom hon på sig själv och bara "Alltså förlåt! Jag menade inte att kalla dig gumman! Jag bara tänkte mig in i situationen själv och det verkar så jobbigt....!" Så det finns fler än jag iallafall som "gummar" okända personer, thank you god.

Ovido - Quiz & Flashcards