Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Annica - 18 januari 2007 18:01

Var och skrev in mig på V-dala idag. Ganska impulsartat, tänkte ta Upplands, men då de hade stängt så vandrade jag bara ner lite längs gatan. Struntar i GH, jag är ju aldrig där, tänkte det kan vara kul att byta. V-dala är ju ganska mysigt (i pub-delen) trots allt (haha Emilie, mobba mig inte för det här!!)Sen tänkte jag hämta ett studieintyg, men det var stängt på studentexpeditionen, så om de kräver ett sånt för registreringen imorgon så är jag rökt. Skulle handla på hemvägen, men var sjutton har dom gjort av Hemköp i Kvarngärdet?! Har det varit borta länge eller? Jag blev helt paff och var tvungen att gå runt och verkligen kolla att det inte låg där! (Som att man kan gömma en hel butik liksom...)Nu vankas studier, ska skriva mycket mycket idag! Funderar dock på om man först borde ta ner julpyntet. Men jag känner inte att jag har "julat" klart! Iofs är jag den enda i kvarteret som har stakarna kvar i fönstren, men de är ju fina när det är mörkt ute! Nej, de får nog stå lite till.

Av Annica - 18 januari 2007 03:15

Nu var det rätt sent märker jag! Men jag kom in i ett flow och tänkte att det var bäst att köra på. Är dock väldigt trött nu, ska bli skönt att sova lite. Imorgon får jag för allt i världen inte glömma bort att gå och skriva in mig på någon nation! Måste nämligen göra det för att läsa kursen i vår. Jag har ju inte haft nationsleg i höstas, som vissa (hrm, host, daniel..) kanske har märkt några gånger, eftersom jag helt enkelt aldrig kom mig för att betala in pengarna. Men nu måste jag alltså, vilket i och för sig nog är något bra. Blir lite lättare att spontan-ta en öl om man har nationsleg till exempel.Right. Här kommer en lägesrapport. Inte jätteskillnad motför sist, men det går inte så jäkla snabbt för mig ju. Men lite har hänt iallafall!Sidor: 20Ord: 8539Tecken (utan blanksteg): 48802Tecken (med blanksteg): 57237Stycken: 225Rader: 719

Ovido - Quiz & Flashcards