Direktlänk till inlägg 18 januari 2007

Nationsbyte

Av Annica - 18 januari 2007 18:01

Var och skrev in mig på V-dala idag. Ganska impulsartat, tänkte ta Upplands, men då de hade stängt så vandrade jag bara ner lite längs gatan. Struntar i GH, jag är ju aldrig där, tänkte det kan vara kul att byta. V-dala är ju ganska mysigt (i pub-delen) trots allt (haha Emilie, mobba mig inte för det här!!)Sen tänkte jag hämta ett studieintyg, men det var stängt på studentexpeditionen, så om de kräver ett sånt för registreringen imorgon så är jag rökt. Skulle handla på hemvägen, men var sjutton har dom gjort av Hemköp i Kvarngärdet?! Har det varit borta länge eller? Jag blev helt paff och var tvungen att gå runt och verkligen kolla att det inte låg där! (Som att man kan gömma en hel butik liksom...)Nu vankas studier, ska skriva mycket mycket idag! Funderar dock på om man först borde ta ner julpyntet. Men jag känner inte att jag har "julat" klart! Iofs är jag den enda i kvarteret som har stakarna kvar i fönstren, men de är ju fina när det är mörkt ute! Nej, de får nog stå lite till.

 
 
Ingen bild

Bergis

18 januari 2007 19:00

Ehhhhh what? Hemköp på kvarngärdet kanske inte har funnits där i ett och ett halvt år. Du är som vanligt alltid lika uppmnärksam

 
Ingen bild

Annica

18 januari 2007 19:31

Hahahaaa är det sant? Shit, jag hänger visst inte riktigt med :)

 
Linda

Linda

19 januari 2007 11:33

men göte för fan, ut med stakarna nu! jag kastade iväg min ensamma så fort jag bara fick. Lyckades inte slippa undan den i år. de andra åren har mamma liksom inte sett att den ligger kvar i förrådet, men i år bor jag ju lite illa till om man säger så. :)
jag tror att man ganska lätt kan bli blogg-beroende... har du blivit det? jag känner att jag blir det när jag är i närheten av en dator. tur jag inte äger någon. saknar dig ska du veta. tycker faktiskt du är kass på att komma hem och hälsa på. så jävla långt borta bor du ju inte!
puss på dig!

http://lindakristinaeriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

19 januari 2007 13:43

Jag är nog bloggberoende tror jag. Usch det låter som en sjukdom. Vet att jag är dålig på att komma hem... ska försöka bättra mig! Känns härligt att man är saknad! Du är bäst gumman, kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards