Alla inlägg den 16 januari 2007

Av Annica - 16 januari 2007 12:14

Vilken svordom använder du mest?Ja det är nog fan. Jag svär väldigt mycket som ni märker. Förlåt.Äger du en iPod?nej du jag är motståndare till avancerad teknik!Vilken tid är din väckarklocka inställd på?halv sex. Använder den bara när jag jobbar. mobilen brukar vara ställd på ca nioHur många resväskor äger du?en som är mörkblåAnvänder du flip-floppar?nej jag får bara skavis mellan tårnaVar köper du dina matvaror ifrån?Willys för det är närmast, Coop när jag är i gränby, ICA när jag kommer gåendes från stanhålletSkulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?skulle nog hellre ta den.Vilken var den senaste filmen du såg?hmm det var ett tag sedan nu..Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?En väninna. Även om jag tycker att väninna är ett jäkligt töntigt ord. En väninna med barn går också an, typ AnnaOm du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Oj, en ny dator eftersom den här är crap.Har någon någonsin kallat dig lat?Ja. Med all rätt!Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?Nej du jag kan alltid sova jagVilken CD ligger i din CDspelare just nu?John LennonVilken är världens bästa artist just nu?Bryan ScaryHar någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?Det kan jag väl inte berätta pucko. En hemlis är ju en hemlis?!När var senast någon stötte på dig?Hmm, dunno. Har ju inte partat på år och dar. Var kanske i somras (?)Vad åt du till middag senast?Pasta med kassler, ruccola och creme fraiche med peppar+vitlökssmakAnvänder du huvtröjor?Nej men jag hade några på högstadiet. Kan du vissla?Ja Har du någonsin deltagit i en demonstration?Nej det tror jag inte. Har många gånger tänkt att jag ska delta i såna där "stoppa kriget i irak" och sånt, men det har aldrig blivit avVem var den senaste som ringde dig?Emilie igårkväll. (Eller var det jag som ringde kanske?)Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?Flum-ride på Liseberg, det är typ den enda jag åker.Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Ja det tror jag. Men det får man leva med. Vilket riktnummer befinner du dig i?018Tittade du på tecknat när du var liten?Ja. Turtles, smurfarna, disneydags, scooby-doo o såntHur stort är ditt närmaste köpcentrum?Ganska stort.Hur många syskon har du?Inga som jag blivit informerad om hahaÄr du blyg inför det motsatta könet?Nej inte blygare för killar än tjejerVilken film kan du alla replikerna till?Dirty Dancing, High Fidelity, Sunes Sommar, Sällskapsresan snowrollerÄger du några popband t-shirts?Ja en massa gamla urtvättade Take That-tshirtarNär flög du senast?8 januariHur många stolar står kring ditt köksbord?TreLäser du för skojs skull?Längtar tills den dagen jag slutar plugga och kan ha en bok att läsa innan man somnar. Som det är nu läser jag så mycket i skolan att jag inte orkar läsa annat.Pratar du några andra språk?English. Un poco español. Diskar du din egen disk?Ja om inte kjelle hinner föreHar du gråtit offentligt?Ja herregud. Kommer det så kommer det, det går inte att styra..Har du en stationär dator eller en laptop?StationärFörsöker du alltid lära dig nya saker?Ja det är roligt att lära sig nya saker! Det berikar livetVill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?Ja en tatuering. Men det kommer jag aldrig att göra.Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?Nej då blir jag besvärad. Kan du kasta macka?Ja typ två-tre studsningar baraHar du någonsin varit på Jamaica?NejVad har du med dig in på bion?En festisVem var din favoritlärare och varför?Ola Strandler, som jag hade i historia o samhällskunskap på gymnasiet. Han var nyexad och jättebra. Både som lärare och människa. Ställde krav och var samtidigt pedagogisk. En massa cred till honom.Har du dejtat någon av en annan religion?NejVad har du för väder?Ser ut som en vårdagHar du en blogg?Looks like it!Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?HistoriaGillar du att flyga?Nej verkligen inteVilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?Bra humorNär sov du senast på golvet?Var väl på nån fest för några år sedanVilken är din favoritdrink?Malibu o cola, Likör43 o mjölk, Gin o TonicGillar du din boende-situation?Tja, sådär baraVilken är din mammas hemstad?HelsingborgDin pappas hemstad?SöderhamnHur många timmar måste du sova för att kunna fungera?8 kanskeÄr dina dagar fullbokade och stressiga?Inget uppbokat men stressiga ändåHamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?Nej tvärtomVilken är din favoritfrukt?Vet inte. Frukt är inte min grej. Kiwi?Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?Ju fler desto bättreHur gammal blir du nästa födelsedag?25 (huvaligen)Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?Ja väldigt. Stör ihjäl mig på texter med stavfel. Tror du på liv på andra planeter?Vet inte. Bryr mig inte så mycket.Vem var den sista personen som gjorde dig arg?Det var nog mammaTror du att Gud är man eller kvinna?En manVad var det senaste du åt?frukostKommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?Det har väl inte med kön att göra hur väl man kommer överens med folk?Hur valde dina föräldrar ditt namn?Pappa utnyttjade nån form av dispotisk makt. De hade enligt mamma gemensamt bestämt att jag skulle heta Susanna.Gillar du senap?Ja fast inte vanlig. Bara söt-starkVad säger du till dig själv när allt känns svårt?"Va faaan!!!"Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Nehej duVilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?Det vet jag inteHar du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?Biljetter till Take That-konsertTycker du om att krama folk?Det är mysigtSkulle du säga att du är trendig?Nej jag är rätt otrendigÄger du en digitalkamera?Ja sen i november. Jäkligt bra köp!Vilka kändisar har du blivit jämför med?En gammal klasskompis sa en gång för tio år sedan att jag såg ut som Ludmila Engqvist. Efter det har jag inte hört nåt mer.Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Ja, har man sagt att man ska ringa så ringer manVilka böcker, om några har fått dig att gråta?Vet inte vilka men det är klart man gråtit till böcker.Tycker du att du är attraktiv?Beror på vilken dag du frågar mig. Vad är du allergisk mot?Dryga människorFår du dåligt samvete efter du ätit kött?Nej jag är en köttomanOm du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?Joakim

Ovido - Quiz & Flashcards