Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Annica - 2 mars 2008 18:45

Vad konstigt det kändes att överlämna nycklarna i fredags. Nu har jag aldrig mera tillträde till den lägenheten igen. Någonsin. Jätteskum tanke. Inte för att jag har något där att göra, men jag hatar den här "aldrig igen"-känslan som smyger sig på mig titt som tätt.


Igår middag hos Jossan tillsammans med en handfull andra och, tyvärr, Goya på det. Det är ett så tråkigt ställe tycker jag, jag förstår inte alls hur folk föredrar det framför good ol' Heartbreak. Men sällskapet var ju trevligt, så det vägde upp lite grann.


Jag önskar att jag ägnat helgen åt att städa mitt hem, men det verkar aldrig bli av. Känns som att jag bor bland en massa bråte, men det är mest högar med kläder och diverse papper vart man än tittar.


Nu vankas middag och sedan en ny vecka igen!

Ovido - Quiz & Flashcards