Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Annica - 4 mars 2008 19:14

Man kan inte vara på topp jämt, och idag känns som en halvpissig dag! Fryser gör jag och jag borde verkligen städa. Jag har hy som en fjortonåring och känner mig stressad över allt jag måste göra. Vill ju bara sitta i min soffa och kolla på film med tända ljus. Men det kan jag inte göra med gott samvete! Imorgon ska vi ha after work, det är ju visserligen trevligt men.. Sen kursen min på torsdag och sedan är det helg igen.


Jag funderar på vad det är som gör att man hyser sådan respekt för vissa människor. Om man tänker typ på jobbet: det finns en del personer som man verkligen inte vill göra ett dåligt jobb inför, och så finns det vissa som man blankt skiter i vad de tycker om en. Konstigt det där! Hoppas att man själv hör till första kategorin...!

Ovido - Quiz & Flashcards