Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Annica - 22 mars 2008 14:23

Jag trotsade min influensa igår o ordnade med lite fest hemma hos mig. Detta var med anledning av att Anna och Evelina var i stan, och det kunde man ju inte låta bli att fira! Sen byggdes det på med folk och vi var väl en tolv pers till slut. Åh vad trevligt vi hade! Inledde med vin och tacos. Avrundade med utgång på Heartan. Men innan vi kom så långt hade jag nio personer som vände upp o ner på mitt hem i jakten på mina nycklar. De fanns tammefan ingenstans, helt bortblåsta!!! Till slut fann Daniel mina extranycklar, så vi kunde bege oss ut iallafall, men mysteriet kvarstod. När vi står vid en bankomat på stan trillar mina nycklar ur Anders jacka! Hur sjutton hamnade de där? Men vilken jäkla tur att han tappade dem just då när han märkte det, och till exempel inte på bussen eller i garderoben på krogen eller så! Slutet gott allting gott, men jag hann bli lite svettig.

Krogen var helt okej, och jag fick sängsällskap! Dock var det "bara" Evelina som behövde någonstans att sova, men det är inte så bara!

Idag har jag städat mig blå, och nu ser man inte spåren av någon fest, sånär som på några påsar med tomflaskor. Skönt!

Imorgon ska Mecken sätta saxen i mitt hår, nu är the glory days of long hair över för den här gången! (om jag inte ballar ur i sista stund vill säga...)

Ovido - Quiz & Flashcards