Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Annica - 15 mars 2008 16:53

När jag kollade febern igårkväll låg den på 38.9 och jag trodde min sista stund var kommen, kände mig så ynklig. Det var den dock inte för idag har febern sjunkit och jag är piggare. Jag har dock istället fått snuva, men så är det. Mamma kommer hit ikväll och vi ska kolla melodifestivalen. Hon skulle laga någon mat också, får se om jag får i mig något eller om min magsäck krympt till obefintlig.


Jag ska klippa mig i veckan tror jag. Jag är så trött på mig själv och min look. Behöver en förändring! Skulle vilja gå upp en tio kilo också. Har kontaktat vårdcentralen för att få en tid hos en läkare. Oroar mig över min vikt, jag försvinner mer och mer för var dag som går. Det började i höstas, men då var livet hektiskt och jobbigt och jag trodde det berodde på det, men ingenting tyder på att det kommer vända och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill vara snygg som alla andra, jag fattar inte varför det blev så här, vem jag ärvt den här kroppen av?

Ovido - Quiz & Flashcards