Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Annica - 7 mars 2008 21:39

Gud vad tråkigt att sitta hemma ensam. Jag vill ha en man här.. istället för rostmackor mol allena hade vi kunnat äta en romantisk middag med levande ljus. Kul att fixa sådant till sig själv?! Näää skulle inte tro det! Pisstrist.


Pratade med mor min på telefon, hon hade varit på Özz Nujen & Måns Möller (?) på teatern och det hade tydligen varit sjukt kul! De skulle visst komma igen i april så man får väl se till att gå då då. Men nästa fredag ska jag på Henrik Schyffert, det blir grejer det!


Imorgon är min klassåterträff, det ser jag väldigt mycket fram emot! Undrar om de kör en massa 90-talsmusik, hoppas det så man kommer i stämning :) En kväll full med Suede, No Doubt, Popsicle, G'n'r och allt annat, fy fan va skoj det vore! Ska hem till Mecken först på lite rajraj :)


Jahapp, vad ska man göra nu då? En film kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards