Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Annica - 31 mars 2008 21:40

Oj jag har inte skrivit på en vecka! Erm, jaa veckan har varit som den har varit, men nu är det ok igen! Hade hot- och våldutbildning på jobbet idag hela dagen, fick lära oss en massa teori men även öva praktiskt med några utvalda grepp. Nu känner jag mig rustad! En kille som jobbade på macken där jag bodde i Uppsala har börjat jobba hos oss idag, hur sjukt är inte det? Vi kände igen varann på en gång, för jag handlade av honom ganska ofta. Inte klokt vad världen är liten! Han var jättetrevlig, det var skoj för jag tyckte han verkade så stroppig på macken. Ja där ser man!

På torsdag morgon bär det av, åh så roligt! Har växlat pengar idag och lite sånt. Stora packarkvällen imorgon. Fan vad kul att invadera Manchester! Är orolig för flygresan, ni får hålla alla tummar, jag tror alltid att min sista timme är kommen när jag sitter på plan.

Ovido - Quiz & Flashcards