Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Annica - 6 mars 2008 18:31

Igår på after worken så blev jag rippad på 130 spänn av killen i kassan! Och inte tänkte väl jag på det utan betalade glatt, men när jag kom hem.... Jag insåg att det inte var rimligt med 375 spänn för mat och två glas vin.. Ringde idag och ska få komma och få tillbaka slantarna. Tur det!


Går skitbra på jobbet, får lära mig mer och mer för var dag som går! Nästa vecka ska jag få åka på ett möte i stockholm. Egentligen var det jag, en annan handläggare och chefen som skulle åka, men sedan bestämdes det att Gävle bara fick skicka en person. Så då sa chefen att "jag tänkte att du skulle få åka, Annica. Det blir en chans för dig att visa framfötterna lite också" :) Jahoo!! Vad skojigt! Gäller att vara påläst nudå så man inte gör bort sig där nere som Gävles enda representant haha.

Ovido - Quiz & Flashcards