Alla inlägg den 3 mars 2007

Av Annica - 3 mars 2007 15:20

Hur ska man orka upp klockan 08:00 imorgon, efter en kväll med rajtan-tajtan?! Men det är ju Vasaloppet, och det vill jag inte missa! Som jag brukar säga; det finns inget som gör mig på bättre humör än att sitta i tv-soffan när det vankas skidsport! Vet inte varför jag tycker det är så skoj faktiskt! Backhoppning, slalom, längdåkning, skidskytte, just bring it on!! Ingen jag känner ska åka i år tror jag :( Lite tråkigt. Har en kusin uppe i Söderhamn som har åkt ett par år, o det är så skoj att ha någon att heja på, man kan ju följa de olika åkarna via internet och se när de passerar de olika delmålen.

Av Annica - 3 mars 2007 10:51

Alkohol är gott. Konsumerades några öl på Upplands i förrgår med Daniel och Stenberg (som också verkar vara en klippa), samt igårkväll här hemma med världens sötaste Emilie. Dock vin den gången. Fasiken vilken trevlig kväll vi hade, som alltid... Många skratt, det är så det ska vara! Ikväll ska jag hem till Anna på mat och fest, det kommer bli kanoners, I am a lucky fucker som har så gulliga människor omkring mig!Jag vill flytta till England, jag vill jag vill jag vill!! Jag SKA! Men när? Har kommit på att jag vill flytta till västsverige med, så att jag kommer lite närmre mina söta kusiner, som bor i Göteborg och Köpenhamn. Ses ju inte så ofta som det är nu :(Idag vankas cv-skrivande och pluggeri. Sen som sagt klackarna i taket hos Bergis!Förresten: inatt drömde jag om en elak varg som försökte ta sig in i min lgh; det betyder visst svek, och så drömde jag att mamma tappade tre tänder; det betyder visst otur. Oh no, vad jobbigt hörrni!

Ovido - Quiz & Flashcards