Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Annica - 11 mars 2007 22:43

Titta vad som låg på min hallmatta när jag kom hem efter en slitig dag på jobbet!

Av Annica - 11 mars 2007 10:36

Seminarium i fredags, jag börjar härmed bli seriöst orolig för hemtentan nästa vecka. Var ovanligt sprallig efter fredagen, kändes som att jag gick på uppåt-tjack hela dagen! Poppade förbi Daniel och Johan på hemvägen bara sådär, och bjöds på starkt kaffe vilket spädde på min energi.. Så jag nästan skakade på hemvägen, och när jag slagit mig ner i tv-soffan vid sjusnåret så kunde jag knappt sitta stilla! Så jag åkte oanmäld till Stockholm :) och hängde med Johan och Helen som var där på besök! Hehe, hur man håller på. Blev en sen kväll och jag var helt död igår på jobbet... men jag överlevde och idag är det en ny dag! Har youtubat lite på The Ark så att man får höra vinnarlåten. Jag har ju omedvetet lyckats missa varenda delfinal i år, och hade således ingen aning om vilka de tävlande igår var, men försökte skaffa mig en uppfattning medans jag jobbade. Vissa tanter och farbröder kollade ju, så man fick kasta ett öga på deras tv:ar emellanåt! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards