Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Annica - 15 mars 2007 11:22

Hade en riktigt trevlig kväll igår faktiskt! Åkte till Daniel och Johan vid sexsnåret och käkade tacos. Marie var där också, och det var så gott o trevligt så! Lite vin slank det också ner, vem hade trott nåt annat?! Efter en liten övertalningssession lyckades jag få med mig Daniel ut på en öl eller två på V-dala. Idag sitter huvudvärken som en smäck, fan man är otränad alltså!Nu ska jag strax hem till Faster Kerstin på lunch och sedan ska jag agera privatchaufför då hon ville åka till någon trädgårdshandlare. Man kanske ska passa på att köpa nån liten blomma åt sig själv med, en sån Våreld kanske, de är ju fina!Kanske blir det någon form av jobbsök i eftermiddag, om jag ids.PS Det är något visst med Ola Salo som gör honom HET! Har aldrig tyckt det förut, men mums säger jag nu efter hans uppträdande i Melodifestivalen. Inte för att han är mycket av en man. Jag gillar ju egentligen karlakarlar men jag kan göra ett undantag i det här fallet..

Ovido - Quiz & Flashcards