Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Annica - 5 mars 2007 20:58

Den här veckan är en sån vecka då allt kör ihop sig. Där varje timme tills söndagkväll är fylld med något. Jobbigt och mycket stressande, jag är på helspänn hela tiden! Gick in på Amnestys hemsida nyss och läste om tortyr, vilket resulterade i att jag började må fysiskt illa. Varför är inte jag med i Amnesty? Ska gå med så fort jag fått ett jobb.

Av Annica - 5 mars 2007 16:04

Nu har jag mailat in cv och personligt brev till mitt största hopp om sommarjobb! Åh det vore så himla skoj om jag kunde få det! Är beläget i Gävle, så jag kommer närmre en hel del gulligt folk med :)Okej, alla håller tummar och stortår för att detta går vägen nu!

Av Annica - 5 mars 2007 11:35

Alltså ibland känner man sig för jävla risig alltså! Måste förnya mig på något vis! Det är ju nu man ska vara som snyggast i livet, sen går det ju utför. Får börja med klippningen imorgon, och sen kanske ett par jeans? Borde gå till tandläkaren med, har inte varit på snart tre år tror jag. Men jeans och tandläkare på samma månad, that just ain't happening.Ok, nu ska jag vaska av mig lite och sen iväg till handledaren och lämna tillbaka alla böcker jag lånat av honom. Sen blir det "råplugg" som man säger. Borde rent statistiskt vara min tur att öppna käften på seminariet imorgon. Gulp!

Ovido - Quiz & Flashcards