Direktlänk till inlägg 5 mars 2007

Amnesty

Av Annica - 5 mars 2007 20:58

Den här veckan är en sån vecka då allt kör ihop sig. Där varje timme tills söndagkväll är fylld med något. Jobbigt och mycket stressande, jag är på helspänn hela tiden! Gick in på Amnestys hemsida nyss och läste om tortyr, vilket resulterade i att jag började må fysiskt illa. Varför är inte jag med i Amnesty? Ska gå med så fort jag fått ett jobb.

 
 
Ingen bild

Bergis

5 mars 2007 21:48

Du gjorde en lista med grejer du ska skaffa när du får job och pengar. Är amnesty ett tillägg på den listan? Tänkte faktiskt på din sköna lista idag när jag var in och kollade på väskor på Åhelns, det är nåt jag ska köpa när jag får pengar... när det nu blir. Funkar inte att springa runt i staden med skötväska eller väskor som definetivt inte är högaktuella längre...... Ha en fortsatt trevlig måndag och plugga inte ihjäl dig. Kram

 
Ingen bild

Annica

5 mars 2007 23:00

Det som är kruxet med såna listor är ju att de kan bli oändligt långa! Man vill bara ha och ha hela tiden... Nu är det god natt för min del! Stor kram!

 
Helen...

Helen...

6 mars 2007 16:54

e faktiskt ganska glad att jag är med i amnesty! ifs så är det för att jag förra sommaren helt enkelt inte stod ut med deras tjat! men jag har ju en valfrihet att gå ur ifall jag vill, men jag känner mig lite stolt varje månad när jag ser att de dragit x antal slantar från mig. just nu är det nästan nere på minimum vad man får skänka, men det e ju csn:s fel (eller kanske nån annan högre makt...?) jaja... tycker du ska gå med iaf! kan berätta vid ett senare tillfälle hur mkt (eeh..lite..) jag ger! men du kommer känna dig mkt bättre till mods!
kramar!

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Daniel

6 mars 2007 17:21

MIn favorit-tortyrmetod utövades i Svea Rike fram till 1500-talet, tror jag, och innebar att man rullade en stor sten över individen tills alla ben i kroppen krossats. Helt klockrent. Mer seriöst: själv har jag en Amnesty-pin på rockslaget. Hurra för mig, typ. United imorrn kväll på Pitcher, aight! Kram!

 
E

E

6 mars 2007 18:02

du är utmanad, kolla min blogg

http://drogen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards