Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Annica - 4 mars 2007 15:29

Det känns som att jag har all tid i världen nu när uppsatsen är en del av det förflutna!! Det har jag dock inte, utan jag borde verkligen sätta igång och plugga till tisdagens seminarium... men det bär emot... Ska skriva klart mitt cv med. Påbörjade det igår, men det ser så futtigt ut tycker jag! Har ju iofs mycket jobberfarenhet, dock inte inom det området jag nu kommer söka. Men förhoppningsvis så visar två längre utlandsvistelser på att man är någorlunda driftig och att man vågar anta utmaningar. Vi får se om någon törs anställa mig!Partyt hos Anna igår var en riktig höjdare, tusen tack Anna! Skitgod paj och sallad, och kladdkakan satt som en smäck :) Jag klev inte upp kl åtta idag, vilket jag planerat, utan hon var väl närmare elva... men åkarna hade ju en tre mil kvar, så jag hann sätta mig in i loppet ändå! Härlig start på dagen. Oscar Svärd vann för tredje gången, vilken klippa han måste vara!

Ovido - Quiz & Flashcards